Friday 1 October 2010

Aku BIZI

Salam,

stat 2day hingga diberitahu kelak aku akan bizi.. cehh boleh ramal masa depan. mcm teror ajek. ye betul. skang aku ada tetamu fr Malaysia, student Imperial College and family. ada tetamu harusla layan2 crita criti, umah mentain kemas .. nak control sopan lagi .. ahakss

tapi utk tak menghampakan peminat ..ecehh mcm atris stetmen..alorr aku tahu ade je yg bukak blog aku hari2 .. gian ke. aku akan COBA menyelitkan seminit dua mengarang karutan kat blog ni yeh. jgn giveup utk masuk tau.

dalam bizi2 ni ade gak jemputan open house tuuu weekend ni.. rase mcm kat M'sia je. lupa pulak aku terpelanting kat London. nnti kalo ade crita berskala tinggi voltage kuasa letrik aku citer la yeh. kalau biasa2 mendatar dan graph pown tak naik maksudnya paham2 je la yea..

yela maksudnya kalau stakat aku pegi makan amik lauk tambah lauk then duduk makan tu kan mendatarrr aje. kalo aku makan pinggan aku boleh terbang ke atau lauk2 dtg sendiri haaaa baru lah trill.. hehe..

susah gak nk buat citer trill dlm bentuk words tanpa gaya aksi cemas atau sedih tangisan atau memekkan muka. susah tau susah. lagi senang kalau live je kan trus citer dpt aku berdiri sambil berbuat gaya kuak lentang kuak bebas kuak rama2 siap penataan bunyi lagi .. kalau camtu baru meriah..kankankan..

ok lah chow chin chow..

No comments: