Monday 11 October 2010

Hariz dan kisahnya

Salam,

Sabtu Ahad adalah hari2 dipenuhi dgn xtvt luar pintu atau outdoor. isnin slasa rabu kamis jemahat sudah dalam pintu maka ujung minggu xtvt luar pintu. Ate cuaca Allah kuraniakan chantek minggu ini. matahari bersinar. kalau cuaca chantek xtvt CBS pun rancak.

pagi tu mcm biasa gegas2 siap2 nk ke Car Boot. menu biasa Nasi Lemak isi full tank perut kami sekeluarga. 9 am gerak la ke bus stop tunggu bas 331. sampai bas stop....

tiba2 Hariz kata.. "Mama.. I need toilet. i want to Poo Poo.." alaamakkk.. dh nampak bas 331 depan mata. kalau bwak dia g toilet alamat kena tinggal la dgn bas ..hayokkk.. aku pon pujuk la Hariz.. tahan la kejap Hariz poo poo la kat Car Boot nanti. dia diam..

pe'el nas 331 ni kalau dh terlepas nk tunggu yg lain datang punya la lama 25 minit baru terhegeh hegeh sampai. udahla kuasa magnet nak g Carboot kuat.. tu yg naik jugak bas tu masa Hariz tgh merengek nak poo poo..

mase dlm bas di merengek lagi .. kali ni lagi dasyat rengek kuat. aku suruh dia duduk pon dia x mo.. aku gosok2 badan dia suruh dia tahan pon masih x berjaya. aku pujuk punya pujuk pon mcm dh tak lut. alahai ..

sampai je kat bas stop nak turun dia jerit lagi "i need toilet! i need toilet! aku pulak sabar sabar sabar sabar.. kecoh laaa pujuk dia sebab lagi 500 meter nak sampaikan ke toilet kat Carboot tu.. dia dah tak tahan agaknya.. menjerit jerit sambil nangis.. turun je jejantas aku tengok dia dah poo poo kat dalam seluar.. mujur lahhh pakai under pant .. yuck.. cemana nii .. tepi jalan highway bawah jejantas EMERGENCY kes harap di maafkan..

terciptalah keshah sejarah di situ..hahaha bernasib baik membawa wet tissue. hadoiiii terpaksa membuang underpant kat Bin. urghhh ampun la sape jumpa tu.. lepas dia menghabiskan sisa2 membuang hajat terpaksa menyamak guna wet tissue dulu. macam baby la kamu ni.. bergegas la ke toilet utk cuci balik. sampai carboot 1st thing kena beli sluar dulu..

xleh ingat smula MARAH pun ada.. KLAKAR pon ada.. macam macam la Hariz ni.. lengkali kluar la habiskan kat rumahhh nak oiii..

crite ini berunsur 5 years SX..ngeh ngeh ini cerita takde bau ok.. banyangkan aku dlm situasi itu.. adoyaiiiii

No comments: