Wednesday, 21 July 2010

Tetamu Scotland



lepas event umah bang husni ngan k.sha.. konon2 bole la adjust schedule pasal ade membe UniKL BMI nak mai umah dari Scotland.. hehehe jawooohhh tuu.. silap 8 jam woo drive.. sure penat kan.. skali tetiba mreka sampai awal lak.. ms tu kami kat umah K.Sha lagi .. yelah sesekali jumpa kwn2 femli Brunnel sure byk citer kan .. terpaksa la dorang tggu sampai kami balik .. nasib dekat je DC boleh balik jap bukak kan pintu.. sian tetamu dtg tuan umah xdo.. apo nak buat.. hahaha buat lah macam umah sendiri.. alaa slalu kan datang masuk kali ke 3 sooo kena pandai2 lah.. eheh.. bila jumpa kawan2 sebumbung kerja mula laa banyaaakkkk sori mori kan sapai 1-2 pagi borakk.. letih tapi bestttt dan seronok utk org2 yg sunyi jiwa mcm aku.. yela dok umah kann.. kalo x betol emosi bole gile wooo.. ahaha..

thanks korang datang umah aku.. riuh rendah dek sore mak2 ni jerit2 manggil anak2 meriah gitu..tunggu kami dtg Scotland lak.. tapi ontah bila la tabung nak penuh.. yela tabung gergasi .. cuba la kompol dlm tabung siput ke kan cepat penuhh.. ye tak? tgok la kalau ade rezeki dan panjang umo memang akan sampai Scotland tu .. orang crite chantekk kwasan pergunungan la katakan.. arrhhhhh x yah citr arr kalo x dpt pegi sakit lak atii ni ..

sampai jumpa lagi nanti .. thanks a lot Chai n Haida..



No comments: