Thursday 9 December 2010

berita jam 10.30

Salam,

update Hariz dan Eczema

dalam banyak banyak hari dalam musim sejuk, 4.30 petang tadi adalah malam yang kami rasa malam yang kurang sejuk . meredah gelap malam tidak terlalu menyiksakan. berbanding dengan snowy day. semata nak dating dengan GP hanya kurang lima minit.. huh! kurang lima minit okey. just GP nak tengok ada improvement atau tidak pada kulit Hariz atas ubat Ointment yang dia precribe last week.

update Heater

tak habis lagi kisah en Heater neh. aku pon bosan nak tulis tapi aku NAK jugak tulis supaya kita sama sama terbosan bosan. 12 tengahari tadi serombongan empat orang mungkin kontraktor untuk mentengok tengok boiler. ya ya yeayyyy BOILER HUDUH DAN TUA ITU akan DITUKAR. isykkk.. landload rumah ini mahu jugak KAUM dia membuat kerja kerja pertukaran tu. tawaran British Gas di tolak mentah mentah tanpa alasan kukuh. sapa lagi nak tolong kaum dia kan mestilah orang dia jugak. Pakistan camtu arr.. aku tumpang sokong sebab kaum dia Muslim. kalau aku tak sokong pon point aku tak di amek kira. siapa aku?!

Heater tu macam condition dia sangat sesuka hati nak ON OFF. buat hal sendiri pulak. kang tetiba sejuk membedi tengah tengah malam. tak mo tak mo la pakai portable heater tu. bil akan tertulis banyak nombor dalam currency £££ nanti. nehi nehi nehi.. terbosan bosan landloard bila kami hari hari mengecol bagi mesej membuat laporan kejadian heater yang mati.

sekian berita jam 10.30 malam dari bumi London.


No comments: