Monday 15 November 2010

Mini Chopper Kenwood CH180

Salam,

entry khas promo..

ada kawan kawan yang tertarik dengan citer aku pasal penggunaan gadget harian aku kat dapo. telah aku ceriterakan al kisahnya kat entry lepas. kali ni aku upload gamba nya sekali yeh. mendalah ni cinonet je. boleh nyelit kat mana mana bagian dapo korang. duduk berjiran jiran dengan cawan. memang kegunaan HARIAN. aku promo bukan sebab dapat apa2 royalti pon. just nak sharing benda yang aku rasa MEMUDAHKAN dan MEMPERCEPATKAN keja dapo aku. orang kampung aku kata SHARING IS CARING.. aku tak pasti lah menda ni ada jual kat Malaysia ke tidak. kalau ada baguslah. beli je lah kat tanah air tempat tumpahnya darah ku.

ini CIRI-CIRI tuan punya diri yang aku cedok kat Mamat Google :

"Kenwood CH180 Mini Chopper The sleek Kenwood CH180 mini chopper is a powerful and compact chopper which features 2 speeds and a 350ml bowl with 150g capacity. Offering easy to use one-touch control, the Kenwood CH180 features stainless steel blades for consistent results and with 300W of power, you will be able to get your chopping done quickly and efficiently. An ideal tool to have in the kitchen, the CH180 mini chopper features a cord grip for tidy storage when not in use. It also has a dishwasher safe bowl and smooth design for easy cleaning. The Kenwood Mini Chopper is a Delia cheat gadget. Features Delia Cheat Gadget 2 speed mini chopper Stainless steel blades Safety interlock system dishwasher safe bow"
selebihnya boleh check REVIEW kat internet. apa kata testomonial. check it out, yeah.

ini pulak WAJAH CHOMEL nya :


asyik citer pasal ke best an nya je. meh citer pasal keTAK BESTan nya pulak. Mini Copper ini TAK BOLEH :

1) memBLEND cili kering bertukar menjadik Cili Boh.
2) apath lagi daun teh menjadik teh boh. haha
3) menserbukan spice contohnya : lada hitam biji menjadik serbuk lada hitam, kayu manis menjadik cinnamon.. gitu laaaa..
4) belom dapat pikir lagi..
5) nanti kalau ada aku jumpa aku isikan tempat kosong..hehe

nak suruh aku belikan BOLEH.. BELIKAN yea bukan Jual amik untung tuuu.. hehe.. harga £17 sebab sekarang tengah promotion sempena Krismas ada diskaun murah la dari harga biasa. selepas 25 Dec 2010 harga dia lain dan mahal. convertion terkini £1 = RM5.04. pembeli serius sahaja email kepada rafidah.mohamed2010@gmail.com aku akan bagi detail no akaun. bank in wang baru aku beli barang. kalau suruh belikan dulu memang jawapannya TAK DAPEK NAK NOLONG.. kehkehkeh.. ayat orang sengkek.

penghantaran tidak boleh serta merta sebab POS MAHAL. kalau nak jugak ada BANYAK EFFECT dekat harga dia. tunggu la adik aku datang atau pun aku kirim kat sapa2 kawan2 yang nak pulang sempena apa apa perayaan. kalau ada kesabaran yang tinggi gunung everest bleh tunggu aku pulang membawanya kelak lagi setahun. terhad kepada ENAM ketul je. kang kalau lebih2 kena cukai dan takut lebih muatan pulak. SAPA CEPAT DIA DAPAT

aku tolong belikan YANG BARU DARI KEDAIIII.. fresh dari ladang. ewahh. tidak beli di CBS sebab susah nak carik. atau memang aku tak pernah nampak pon. lagipun takut cepat pulak rosak. ye la kita pon tak tahu ntah berapa kurun mereka guna. sebab lain mungkin korang sensitif dengan bekas penggunaan oleh omputeh. takut dorang TERchopper daging yang ntah apa apa. yuck!. jenuh pulak nak menyamak nyamak bagai. so brand new. SELAMAT. gunakan tanpa was was.

sekian IKLAN untuk hari ini. selagi stock masih ada yea.. :)






No comments: