Thursday 19 August 2010

Ladies Day Out

Salam,

18 Ogos 2010

las week Makcik Rohana telah membuat permohonan untuk temankan dia utk claim VAT kat Central London. lpas dapat kelulusan En Suami, aku menabur janji manis OK, 10 pagi yeahh.. pagi tadi kelopak mata yg mungkin digayut oleh segerombolan syaitan..eh eh syaitan kan kena ikat bulan Ramadhan ni.. abis sape yg gayut klopak mata aku tadi.. iskk isk cuba pikir lagi.. arggghh entahlah sgt liat nak bangun pagi. owhh aku tidow lepas subuh memang la TAK sepatutnya aku boleh bangun terlalu pagi .. hoi subuh pukul 4 lorrr.. en.suami menggegarkan sekujur tubuh mcm menghayun buaian barulah boleh dibeliakkan kelopak ini... MasyaAllah tgok 'panggilan rindu' (means : miss call) berato tersusn indah mengikut time.. waduhh sudah terlajak perahu rupanya.. mcm halilintar bersiap dan berlari-lari anak ke Town Centre Uxbridge.. hoho cara lari2 anak itu berjaya cemerlang memintas Makcik sbb aku sampai dulu kat Tube.. yeahh..

ni 2nd time Ladies Day Out.. bersama Makcik, Mis, Aku..1st time dulu kami just terjah Uxbridge aje.. la ni cubaan mengukur jalan di Central London dengan skop Mall yg meluas. Agenda UTAMA nya utk temankan dia clain VAT kat Harrods .. eiyuwww... buntang mata tgok harga barang2 kat Harrods tu mcm management dia suka suki limpa dia jek letak price yg membubuh nafsu utk org kebanyakkan macam aku ni beli .. huh KEJAM! jadi kami mampu tumpang lalu aje la yek sambil jadik escot makcik .. habis urusan yg <15 min itu.. ukur jalan diteruskan dengan Mall yg MAMPU BELI.. Primark.. NOT BAD for new item kan.. nak mengaku secara JUJURnya inilah 1st time aku masuk Primark yg digembar gemburkan murah. bukan x caya tapi takut mengelejat nak beli sume menda termasuk cashier kat situ ..haha.. direct jek kat tmpat apa yg NAK beli sahaja.. tgok suar jeans Hakim yg plus minus sebanyak satu tahun lebey x ada yg new soo rembat lah sebarang 1,2, yg berkadar harga boleh terima. berjangkit pulak TERbeli tight Puteri yg dh ketat seketat namanya.. ye lor.. umur dia 24 months skang masih pakai lagi tight yg umo 6-9 months.. penderaan betul kan emaknya ini.. (dgn alasan pasal saiz umo tu murahhhh) banyak la adegen beli belah kaum hawa yg memasukan elemen hasutan, pilih saiz, kaler, belek telek, compare rega.. yihaa dh lama x dpt merasai babak2 ini di sini.. sangat seronok dan damai.. dengan kawalan nafsu men'sopping kadar minima okeh. thank uols .. great fun lah dis day out.. sampai rumah ter terjun lah di katil selepas membakar jisim kalori yg banyak.. maka terlelap lah utk melepaskan hawa letih bersama Puteri diCC.. whoaaaaa... 8.00pm bebbb terjaga memasak buka puasa sambil membaling baling accessories dapur sebab memerlukan kadar kecepatan sehingga 200km/j. Seb bek DC dh goreng itu seabass .. sooo tinggal buat sambal masam manis untuk mandikan dia.. THANKS BANG ! n for da Kek Batik jugak..yummy lah..

meh check this out as evident.. huahuahua..


.: Me :.


.: Mis berposing dengan Teddy Bear :.

.: Aku ngan makcik :.

.: Aku ngan Mis :.

entah kenapa waktu upload gamba ni hati jadi sayu dan hiba.. mungkin inilah last moment kami ber ronggeng.. dan lepas ni aku TERpaksa ditinggalkan dengan Talak Tiga oleh kawan.. sangat sedih dan touching.. apatah lagi makcik tu dh macam mak jugak.

dorang nak balik aka pulang ke Malaysia dah ... makcik balik 22/8/2010 dan Mis selepas Hari Raya.. alahaii sambil mengenangkan kan waktu mula2 datang sini TIADA teman bicaraa.. strees dan sunyi jiwa lah secara extream . nanti aku akan alami lagi. dorang sedang gumbira nak balik .. aku ??? sob sob sob.. ape nih ape ni lap lap lap airmata tuuu.. ini lah adat dunia. bertemu.. berpisah.. ajal.. maut.. jodoh .. semua ditangan Allah s.w.t.

ditambah pulak Mila jugak akan pulang ke Indonesia bercuti selama 3 bulan .. uwaaaaa... meng'kuasa duakan kesunyian aku ..Apakah akan ada sinar untuk aku.. aku perlu.. perlu..perlu kawan wanita berperwatakan ke'mama'an untuk memenuhi jawatan kosong di hati dan jiwaku.. perlu bicara soal anak..soal masak2 .. soal menu2.. soal karenah anak2.. banyaklah persoalan ke'mama'an semasa.. secara LIVE berkadar 2 kali seminggu.. ada sapa2 nak mencalonkan diri sila ketuk rumah no 83..arghhh sedih..

nak nangis.. OFF PC.. zzzzzzz

No comments: